Qui sóc? 😀




Hola Laiuskis, sóc la Laia. 

M'agrada viatgar, escriure, llegir, dibuixar, el voleibol i els Sims. Amb tot l'estiu per endavant, m'he posat el repte d'escriure aquest bloc. Amb tants reptes com ens han posat a l'escola, ja era hora que jo mateixa m'en poses un que m'agrada. No et vull fer perdre ni un minut de la teva vida i perquè tinguis uns divertits caps de setmana, fare una entrada cada divendres, per que ho puguis gaudir molt. Podeu fer-me totes les preguntes que vulgueu, jo us les repondre amb amabilitat. 

Bon cap de setmana Laiuskis!!! 
#bonanitibondia

Comentaris

  1. hola L m'ancanta el que as possat però no trobo el boto de suscriure

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si mira a dalt a la dreta de la pagina hi ha tres ratlletes i quant arpetes et sortirà, el perfil i un boto en blau que i fica seguir.

      Elimina
  2. LAIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Guapíssima!!!!!!!!!!
    Cada divendres ens connectarem per llegir l'entrada, tenim tot l'estiu per estar connectades!
    Una idea brillant!
    Una forta abraçada!

    ResponElimina
  3. Felicidades Laia por tu nuevo proyecto.

    ResponElimina
  4. Laia me encanta tú proyecto para este verano. Esperaré todos los viernes para leer tus fotos y comentarios.

    ResponElimina
  5. Nou projecte, quines ganes de seguir llegint totes les idees que se t'acudeixen. Segur que faràs una gran feina. Endavant!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, tambe podeu aportar les vostres idees, als comentaris 🤍

      Elimina
  6. Respostes
    1. Si, m'ho estic passant molt be i estic aprenent molt 🤍

      Elimina
  7. Molt bon repte!!!! Que sigui el primer de molts!! Ànims!

    ResponElimina
  8. Felicitats per la iniciativa, ara toca treballar molt perquè no es fácil. Ànims!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gracies a tots per aquests comentaris tan positius!!! 🤍

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Acudits de l'Alexa 📻