Ioga 💆🏽‍♀️/Musica 🎸



Hola Laiuskis, sóc la Laia.

Avui és el dia internacional de la música i del ioga, dos celebracions el mateix dia, que us vull recordar.

EL IOGA

El ioga és una pràctica que neix a l'India i triga centenars d'anys a ser coneguda a Europa. La paraula ioga vol dir concentrar la ment i també consisteix en fer diferents postures.

Per celebrar el DIA INTERNACIONAL DEL IOGA us proposo:

ASMR, si no sabeu el que és, ASMR són unes persones que es graven fent uns sorollets que et relaxen molt, per això us recomano posar-vos cascs i deixar la ment en blanc. Us deixo un link aqui a l'ASMR de la Laia Oli que és la que m'agrada més fent-los.


Per celebra el DIA DE LA MÚSICA us proposo:

La Música que més m'agrada. Us deixo les meves playists de música que podeu trobar a Spotify:
Bye! Bye! Mmmmmhhhh!!!.....

#bonanitibondia 

#música #asmr #ioga
Foto de sabotigueta

Comentaris

  1. No sabia el que era l'Asmr, m'ha anat molt be per relaxar-me. Un altre dia escoltarem la playlist

    ResponElimina
  2. Aquesta playlist m'encanta, potser la posem avui per la revetlla

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Acudits de l'Alexa 📻