Mr. wonderful 💜

 



Hola Laiuskis, sóc la Laia.

Avui faré i un recull del que tinc de la meva marca preferida: mr. wonderful. Perquè recentment m'he comprat una agenda.

M'agrada molt per que és molt bonica i molt completa, és una agenda setmanal, porta un munt de separadors, moltes pàgines amb pegatines i es que fan coses molt xules.

Aquests son els objectes que tinc la sort de tenir:

Aquesta es una vela molt bonica.
Que hi posa la frase de "Hoy pueden pasar cosas maravillosas", m'agrada tant que jo la faig servir com a pot pels llapis.

També tinc una bossa de roba de la festa en que van presentar la seva nova revista Mr. Wonderful. Es molt bonica i porta la frase de "Have Mr. wonderful day"
La regalaven amb la revista que costa uns 5,95 euros  

Junt amb la bossa anava un pòster que diu "Hoy estas para comerte". Es molt xulo i m'encanta penjat a l'habitació.

Ara us parlaré de la compra mes recent, que es una agenda que diu "A vivir que son 365 días", como l'he comprat abans que sortis al mercat m'han regalat un segell i un punt de llibre magnètic (gratuïts). I una de les coses que mes m'ha agradat es la caixeta de cartró amb que be, és una presentació suuuuuper bonica.

Tinc també una agenda antiga que diu "Hoy pueden pasar un millon de cosas buenas"
Es molt completa i te moltes cosetes, tenia també moltes pegatines i detallets que m'aniràn be per fer algún colaix..

Aquí baix us deixo el link de la seva pàgina i l'aplicació (us la recomano és molt bonica)



Bon cap de setmana Laiuskis!!! 

#bonanitibondia 

#Mr. Wonderful 

Comentaris

  1. Yo tengo unas tazas de esta marca y también me gustan mucho. Me Dan ánimos cada mañana.

    ResponElimina
  2. Espero que gaudeixis molt de la nova agenda, es una molt bona manera d'organitzar-se. A part, com porten tantes pegatines i tants complements es fins i tot divertit i visualment molt bonic

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Acudits de l'Alexa 📻